22 November 2007

BIAR BETUL... CAYALAH!!!

Masa aku kecik kecik umo dalam 10 tahun, peribadi aku dah terbentuk untuk menggemari fantasi.

Apa-apa sajalah.

Dulu aku minat ya amat dengan cite Battlestar Galactica, Buck Rogers dan seangkatan dengannya, sampaikan bila aku kena bantai ngan arwah mak aku, khayalan aku ialah untuk lari ke planet lain....kah kah kah..!!! memang kepala katun.

Tapi aku ada satu imiginasi bahawa satu masa nanti akan ada orang reka kereta terbang yg boleh parking kat bangunan dan senang dikendalikan. Dan kengkawan aku masa tu ..ye lah budak semuanya pakat gelak kan aku tertonggeng-tonggeng.

Pas tu masa aku datang ke KL, pun aku lontarkan idea yang sama kat housemate aku, pun menerima gelak ketawa yang sama.. uuuuu...haru ..sedey!!! Tup tup omputih dah buat dah... memang bukan macam kereta tapi sebijik macam burung..biar betul!!! lagi canggih maaa...


Anak: Abah nak tu!! Burung apa tu bah??
Abah: Burung?? Mana burung?? HAAAAA!!!..... betullah kata kawan aku masa kecik dulu!!!

haaaaaa...caya tak caya..?? Daaa

No comments: