23 November 2007

FULL DAY ACTIVITY

8.30 pagi - pegi pos surat yang dah berbulan tertunda

9.00 pagi - pegi klinik kesihatan beli makanan Meri ngan Mira, malas nak ulang-ulang terus beli dua, kuat makan jugak budak2 ni. Balik jap tengok Mira melanyak patung mainan selepas mengacau Meri tido. Besar dah budak ni...2 bulan lepas sama besar ngan anak patung tu.

setan betul anak tikus ni...tak senang aku nak tido!!!

10.00 pagi - pegi service Tommy (my car) kat Glen Marie, walau susah nak dapat line, aku selalu dapat masa kalau booking kat sini. Tapi sampai lambat so sejam lewat diaorang siapkan.

Malang sekali hari ni. Aku ke tandas restoran untuk buang air, sangkut seluar, tak perasan kat situ ada air paip lalu, habis lencun seluar aku, tapi dengan talent aku yg bermuka tembok, aku pakai gak pas tu selamba jer masuk kat waiting room, alah! paling paling pun diorang nampak bentuk peha betis aku jer.



2.30 petang - ke gym untuk di torture oleh PT aku, angin sikit dia hari ni, 3 client dia kensel. Aku plak jadi tempat lepas geram... CAMMON!! U CAN DO IT!! U CAN DO IT!! (menyampah aku ayat nih) macam nak putus urat mereh aku ngangkat!!! Abis jer terus lepak lepaskan penat... melampau betul...


5.00 petang - janji nak jumpa Jo kat PJ, kansel!! aku gi melantak... pas tu terus balik...

uwarghhhh!!! macam nak tido jer tapi dah maghrib.. tak baik!!!

CAMMON U CAN DO IT!!! hanj...

No comments: