25 January 2008

CAT ADOPTION

Ptgg Jumaat ni kami ke Mid Valley sekali lagi. Ada beberapa sbb kami kena sering ke mari mulai skrg walau tak suka sgt ngan trafik dan parking nya. Tapi ptg ni pasal ada Cat Show.

Shah teringin sgt nak pet baru.. dan aku tengok pun Merry ngan Mira pun dah besar dan selalu kebosanan... well apa salahnya dgn syarat budak baru tu kena saiznya besar dan bukan yg masih menetek. Takut kena baham ngan Mira... nanti aku sedey... So kami ke sana...

Mira dan Merry yg sering bosan kat umah...

Sayangnya dah aku berkenan kat satu budak tu (kucing kutip tepi jalan jer) tapi syaratnya ngalahkan nak amik anak angkat lah pulak. Mungkin sebab dan cantik gaknya.

Kena lak interviewlah, tunggu kucing tu 4 bulan lah... hadoiii.. nasib baik tak syarat aku mesti dah berumahtangga, hah ko bela lah sendiri!!!

Baik aku kutip sendiri, free jer, cantik gak macam Mira tu... Apa pun sebab aku dah suka, isilah jugak borang... choy!!!

Inilah kucingnya yg aku suka sgt tu... comel.. Mankay namanya... napelah napelah!!!

sempena Taon Baru Cina ni pakcik bagi limau yekkk... hehehehe (macam Bob Sani pulak sekali aku pandang)... hmmmm... sesuatu tau..

ada pameran hartanah lagi... suka tengok landscape gaya bali kat situ, cantik, tapi balkoni kami dah penuh sangat... Sirman ko tanak tengok2 ker?? Tapi mahal ko... semua lebih 2 ribu...

Malamnya kami dinner ngan Tukang Taip. Ini first time kami one to one (or two) ngan brother ni. Dia seorang yg energetic bila bercerita, jadi kami ketawa kejap (ketawa gaya abg bear yer - outloud), sedih kejap, terlopong kejap tapi banyaknya ketawalah.

Dia handover titipan dari Ad.. tengkiu Ad, Abg bear suka... mula nak belikan naked doll tapi tetiba nak masuk frame jer... tengkiu lagi sekali.

kimono anak patung Korea, pink karer tau Pinky... nak tengok kena gi Korea yer...

No comments: