23 January 2008

KING KONG BALIK MALAYSIA

Ini kawan aku dari Dubai. Dia kawan serumah ngan MIM dan kami panggil dia Johan tapi kami gelar dia King Kong. Sesuai tak?? Sesuai!!!!

Hari ni dia balik cuti 2 minggu ke Ipoh dan bakal selalu berulang ke KL sbb umah dia ada kat KL. Kami amik dia kat KLIA pas tu hanto umah auntie dia kat Bangi utk diserahkan di bwh jagaan abgnya dari Ipoh.

Bersama2 kepulangan Johan ialah beberapa barangan makanan permintaan kami dan juga hadiah besday aku yg lepas.... gaknya tak sampai hati nak pos laju ke mari... its ok... janji dapat... inilah barang2 nya:

ada 7 barang semuanya... tapi tak semua aku kenal...

kacang gajus atau mete... aku kenal... ok!!

Ini aku tak kenal.. apa nih.. keras macam batu.. manisan ker?? karang aku silap jadi batu akuarium pulak... MIM tolong bagitahu... amende ni??

Ini mcm jeruk gitu tapi manis... bnyk kacang dlmnya, MIM... cemana nak makan mende ni, makan gitu jer ker?? Mcm kacang Air Batu Campur pun ada gak ropa dia...

Halwa... tlg betulkan kalau salah!!

Ini kacang tapi tak tahu kacang apa... hazel ker??

ini kacang pistachio... kata Shah

Ini paling aku suka... hehehhehee daging onta leher panjang.... baru sebulan sampai dari Kairo... tima kasih tima kasih, sukeeee sangat, menjilat siku gitu!!!

Dan inilah dianya hadiah besday aku yg lepas... sebab Dubai tu jauh, baru ni lah aku dapat. Sedihnya org nya pun dah tak ada. Aku big fan pada wanita hebat ni sejak dari kecik lagi.

Kaget sampai terbeliak mata aku terima hadiah ni. Aku tau ianya buku tapi ingatkan buku 'The Secret' atau sekeluarganya. Terharu campur gembira...

Terima kasih sekali lagi King Kong dan DubaiCub... besar hati aku terima ni semua...

Marhaban Marhaban!!!

No comments: