08 January 2008

SEBERSIH MANA AIR KITA??

Hari ni takleh banyak aktiviti. Semalam kan main boling, jadi hari ni merasalah sorang kena balut lutut, sorang lagi berbalut pinggang. Sedapkan?? sesuailah, padan muka kami....!!!

beruang kena balut lutut (sori beb ...beruang mmg banyak bulu!!)

Shah kena balut pinggang... tgh khayal uruskan blog dia.. hehehe snappy snappy!!

Moral of the story, walau cuma main boling... silalah wat arm up dulu. Jadi nak wat apa?

Doklah umah... terlanjur blog Shah kena sekat dan aku takleh bnyk gerak maka kerja kerja rumah jer lah aku buat.

Oh ye... by this time blog Shah dah pun dilepaskan (the second one), Shah dahpun memblog semula tapi dalam versi yg berbeza...cubalah tengok... ok gak cara dia tu... errr blog address masih sama yer...tengkiu.

Balik cerita kita, buat kerja rumah dan aku bersihkan benda ni... Apple Water Filter, kat umah akulah. Ramai dah ada water filter ni tapi aku rasa sekarang ni dah macam wajib ada mende ni.

Korang tengok lah betapa kotornya keladak kat dlm air kita. Tu baru 2 minggu, kalu sebulan? Dan anak-anak, suami. isteri dan keluarga semua minum air keladak tu...

sebelum air ditapis

selepas dua minggu... yerkkkkk kotornya!!!

Aku jadi curiga kadar kebersihan air kita, lom masuk lagik zat zat dalam dia yg memang dah sirna semuanya... hmmmm.... dan air tu dari Indah Water... yerkkkkkk.... alahai tak terbayangkan...

No comments: