11 January 2008

PAVILION - HATI TAK KUNJUNG BERBALAH!!

Semenjak blm bukak lagi kami menanti kelahiran Pavilion sbg pasaraya yg terkini di Malaysia. Dan sehingga kini kami masih sukakannya. Kami senang dgn mudahnya membeli tiket wayang, senangnya nak dpt parking, senang nak dtg balik dan rencam makanannya pun mmg sedap...

kami makan laksa & lontong sbb aku lidah belacan jadi x kenyang kalu steak steak nih!!

Malam ni dtg lagi tgk wyg citer 'American Gangster'. Cerita kehidupan biasa di Amerika tahun 60an yg biasanya aku tak minat sbb aku suka citer fantasi.

Tapi bila dah tgk citer ni, aku suka pulak... menarik dan tak sabar nak tunggu ending... bad and happy ending join together. (Cuma tak senang ada adegan yg gagal dipotong tunjuk upper body perempuan kat sana). Lantaklah... dah diorang anggap tu bukan kehormatan...kan?!!

Kami makan kat futkot bawah sana (ada kat blog Shah yer) dan jenjalan sikit sini sana. Pavilion, seperti Mid Valley juga sdg disiapkan utk Tahun Baru Cina (tahun apa yer Josh, Chen??).

laluan ke KLCC pun dah boleh guna... ke sana jalan kaki jer dari sini

Paling aku suka, di bhg luar tengah laluan ke KLCC tu ada opening berbumbung tmpt santai2. Seronok pulak tengok.

Opening luar yg dah jadi tempat lepak eksklusif... hmmm, jom ke sana!!

Lepas ni kengkawan... kalau lepak, kita lepak kat sana yer... baru cantekkk!!!

No comments: