20 January 2008

PRESENT FOR THE HOUSE

2 hal gumbira aku terima ini pagi. Amri dah dibenarkan balik, platlet naik 84K.

Bagi aku itu bukan yg terbaik tapi sure akan naik lagi. Tak sempat nak bergambar bagai, si Amri dah terlompat2 suka nak tunjukkan dia sihat boleh balik, dah siap pack barang dah siap jln nak keluar dari wad... hmmm dia happy so kami pun happylah, jgn terkena lagi sudah...

Dan sebab itu denggi, jadi takder bayaran... free, percuma, gratis, jgn lepas ni saja2 nak kena denggi pulak pasal free... kena karang ngan aku...

Satu lagi pepagi lagik Shah ngan Hamdi ke South City Plaza tengok dog show kawan Hamdi. Kat situ ada jualan seramik dari Mainland China. Sib baik aku tak ikut, kalau ikut menanges aku kat situ... aduhai cantik2 nya (tengok gamba jer tu!!!) dah tu mak aiii... MURAHnyaaa!!!

kedai seramik dari Mainland China kat Souh City Plaza, lower ground

2 vast cantik utk rumah kami buatan Mainland China... cantik tak??? Sukeeee

Sebab Shah tau aku suka mende mcm nih... dia belikan 2 vase. Satu cuma RM35. Consider murah kalau bandingkan kat Nilai 3 sana. Tengkiu Shah tengkiu!!

Berseri lah rumah kami menjelang Juara Lagu nanti dan for sure tak letak kat luar takot Mira tolong lapkan dan susun kat lantai dengan saiz baru yg kecik kecik... seni katanya.

Happy Sunday everybody... love u all!!!

No comments: