17 January 2008

DURIAN OH DURIAN!!

Ptg tadi aku ngan Shah melawat Amri sekali lagi dan Sham ada di sana. Amri semakin pulih dan sok kalu tak discharge aku bawakkan sup ketam cadangan semua tu. Thanks atas nasihat Inah dan yg lain2.

Sblh mlm dgn 8 org yg lain, kami tgk wyg kat Pavilion... mana lagi yer tak?

Hamdi, Heri, Arel, Max, Zahar, Fariz dan mlm ni ada special guest yg biasanya kami tak bwk kuar sbb dia da kahwin... Tijah Murai and husband.

Oleh kerana tiba tak serentak maka taklah seriuh yg diharapkan. Cerita wayang mmg tak best tapi ulasan ada kat blog Shah dan jugak gambar dinner ada kat sana.

On the way balik kami hanto Hamdi dan Max, kami singgah kat lori durian tepi jln besar BTR. Dah berhari2 aku gian nak makan durian, semlm tutup jadi hari ni la aku beli. Silapnya aku tak tanya harga dulu. Terus tunjuk terus soh bukak!!

lori durian kat tepi jln besar BTR

2 bijik beli korang tau berapa harga??? RM36 tau tak, mak datuk mahalnya!!!! Kena tipu ker aku... mmg kena tipu... balik2 jer bila makan, satu manis satu tawar melese (tawar yg amat).

Ini durian yg manis... tapi taklah sesedap durian Balik Pulau kat Penang sana. Mmg paling best pernah aku rasa. No 2 paling best is kat jln lama Cameron Highland... org asli jual.. durian hutan lagik... erghhhhh menjilat siku tau!!!

Takpelah... sok kat akhirat aku tuntut walau satu sen... halalkan??? NO WAY!!! yg baik2 aku sedekah kira halal, yg mcm ni kira harammmm...

Tulah pertama... tulah terakhir aku beli kat situ... merasa aku terkena mlm ni!!! Sabar jer lah...

No comments: