10 January 2008

MID VALLEY

Kami bangun lewat pagi terus ler sarapan tengahari kat BTR. Tetiba kami terus ingin nak ke Mid Valley dan pasti Pasaraya tu baru jer bukak. Sorang2 serabai ni tapi malas nak balik umah terus jer drive ke sana...

cuti umum... tapi awal2 lagi dah ramai yg keluar...tak mcm cuti Ahad... ptg baru penuh jalan. Mid Valley sdg di siap2kan utk sambutan Tahun Baru Cina... best, mesti ada jualan murah sana sini.

rupa lebih kurang mid valley awal pagi

ini utk josh - DSLR utk sony - mak aiii besar gabak lens tuhhh.. aku ketik pakai hp jer...

Tujuan asal kami nak ke MPH utk menghabiskan seratus dua ringgit sebagai menambah pengetahuan kami...

oh maaf... itu bukan patung penghias cermin yer... itu Shah tgh keluarkan jurus 'memuntah ilmu tahap kedua'... hehehhehe!!!

bagusnya MPH benarkan membaca mcm ni... suka tengok bebudak rajin membaca walau kat lantai jer...

ini khas utk Mak Merah yer (sekadar hiasan jer, sbb warna dia merah)... belilah... love story tau!!!

ini yg kami beli... kiri Shah punya, kanan aku punya... biasalah minat aku, memasak ngan buku sejarah... boleh?!!

dan utk yg suka mengurut, kat tingkat bawah tu ada tmpt urut Thai.. lom cuba lagi tapi cam best jer... cuba lah pas tu khabar kat kami semua...best ke tak!!

sebelum balik kami beli air kelapa Filipina kat Jusco tingkat bwh sekali.. katanya sedap.. tapi yerlah air kelapa... sama je aku rasa... jgn ko ludah dlm tu sudah!!

kami terlihat satu chinese couple yg dah berusia senyum2 memujuk satu sama lain, dlm lelaki tu kaki berbalut... alahai romantiknya, kalau korang tua mungkin ker seromantik ni...aku senyum sendiri !!

bila balik ttp lah kena sambung kerja rumah... bibik dah balik indonkan!! Mira akan setia manja kat kaki aku masa aku sidai kain kat belakang tu... dah anak daddy... gitulah!!!

Satu perkara yg aku tak suka pasal Mid-Valley ialah toilet dan parkingnya yg tak user friendly. Toiletnya takder paip kat dlm individual toilet esp yg duduk (yg cangkung ada tapi limited sgt) dan parkingnya kalau nak keluar hazab kemain... berputar2 carik pintu keluar...

Pleaselah Mid-Valley... bagilah tunjuk arah yg senang utk kami nih!!

No comments: