09 December 2007

2 ANAK SEDARA - HARI KEDUA

Apa plan hari ni yer...hmmm kami semua nak ke Nilai 3, tempat shopping barang rumah kegemaran aku. Biar berpanas biar berhujan, kegemaran aku ngan kawan baik aku si Jack tu memang ke sini. 2 orang tu mmg tak pernah ke mari, jadi apa lagi...saja jer nak bagi tengok apa kemandelah Nilai 3 tu yer.

Oleh kerana laluan Nilai 3 tu melalui Bukit Mahkota, Bangi, maka aku bawak ketiga-tiga mereka termasuk Shah utk melihat rumah idaman aku kat Banyan Close kat sana.

rumah type Novar, idaman aku!!

jalan masuk!!

hmmm ada yg suka, ada yg tak suka..pro and cont... tapi aku suka!!! harga jangan cerita lah

NILAI 3 - habis tiga-tiga type kami pegi, kami terus ke Nilai 3. Biasanya barangan kelengkapan rumahtanggalah yg banyak sekali kat sini macam gambar2 kat bawah ni. Ramai yg dah tahu dan ramai yg dah pegi, tapi untuk yg belum kenal Nilai 3...inilah sebahagian dari barangan jualannya.

rumah makan disediakan

yg warna oren tu adalah tandas...juga disediakan!!

lebih kurang macam nilah bentuk rumai kedai kat sana..besar-besar macam kilang

beg dan baju..sedang syok amik gambar kena sound ngan tokey kedai: 'tak boleh amik gambar kat sini!!!' nampak sangat barang seludup...

sebilangan barangan dari kraftangan, barang letrik, baju, kapet, perabut dan segala macam...datanglah jangan malu malu. kalau dari KL ikut Bukit Mahkota dekat!!

Shah, Yus dan Beruang Madu...santai!!

Dan seperti biasa Beruang Madu pun ada posing sendiri depan cermin besar gabak kat situ.. dan sebelum balik sempat membeli perabut beberapa bijik... untuk katil bilik belakang..

Sebelah malam hantar diaorang untuk tengok wayang kat midvalley sbb kami ada meeting kat Summit dgn Kieran, TT, Hamdi dan beberapa orang lagi...ampun maaf guys...tak ingat nama semua dan gamba pun takder dalam nih...tak bawak kamera tapi buleh check kat blog shah. Habis dalam 10 mlm, pick up diorang kat midvalley kemudian terus hantar balik.

Ada satu lagi meeting ngan Paiye yg baru dtg dari UK. Berborak dlm sejam dua pas tu balik. Aku dah mengantuk tahap cipan... pas ni terus tido..... ahhhhh!!!

Selamat malam semua... jumpa lagi besok yer...

Daaaa.....

No comments: