08 December 2007

2 ANAK SEDARA

Erin anak sedara aku yg ramai kenal, sorang lagi Yus (Fairuz) anak kakak aku di Jerantut yg aritu aku gi umah dia. So, ari nih dia datang umah aku sebab ada janji ngan Erin nak gi PC Fare. Aku ni tak berapa minat bab bab pc pc nih. Biasanya aku tanya jer kat Shah, dia memang tera lah. Jadi bila Yus datang, aku layan selayaknya dan terus diserahkan dibawah jagaan Erin. Pagi pegi PC Fare sampai petang kul 5.

Aku: "Erin, tlg amikkan gamba kat sana nak masuk blog"
Erin: "Taklehlah Pak Itam, orang ramai sangat macam ulat taik!!"
Aku: " Alah ko petik jer mana-mana patut"
dan hasilnya seperti di atas... bolehlah!!



lepas ke PC Fare mereka berdua ke Time Square(TS)!!! Barbie Yus???

Habis ke TS kami bawak mereka ke Anjung Tinjau (AT). Ini gambar yg diambil oleh Shah dari atas AT di Hulu Langat (hampir seluruh KL dapat dilihat dari sini)

night shot!

bila ada cameraman lain barulah gambar boleh ada kat sini... dah naik 3 kilo kesan pemakanan terancang di Jerantut minggu lepas!!! Terima kasih Shah...nice pic!!

Habis kat Anjung Tinjau kami terus makan, bukan sebab kami kuat makan asyik cerita makan tapi makan tu keperluan hidup dan sebab Yus pertama kali datang jadi kami bawaklah dia sekali ke tempat kegemaran aku ...hehehehhee... Bora Ombak, Ampang.

dua pakcik dan dua anak saudaranya

Erin dan Nasi Goreng Bondanya...

sekali lagi dipamerkan beberapa gambar keindahan senibina dan suasana Bali yg menggamit hati untuk ke sana hasil kerja Shah juga.

Esok kami akan ke Nilai 3, Bukit Mahkota dan Bukit Damansara. Daaa...

No comments: