13 December 2007

PENGHARGAAN TERINDAH

Pepagi lagi dah berangkat ke gym dan disambut pulang dengan suprise dari Shah. Katanya hadiah awal untuk hari jadi aku besok.

Aku memang suka ngan mende mende bawah sedar ni.. (ala ala tido!) tapi Shah belikan sebab ada secret thing dalamnya yg aku carik carik selama ni....!!!

Kat umah aku ada part 2 ngan part 3, so nak cariklah part 1...aduh azabnya...yg pirate pun takdak, bengang jugak sebab kena tengok ni dulu barulah tengok yg lain... dan Shah carik sampai ke Kajang baru jumpa.... suka suka suka!!!

Ini memang aku dah geram lama, bila nak beli dah abis dah abis katanya... rupanya dia nak bagi hadiah.. alahai inilah yg paling aku suka sekali... bestnya hari jadi kali ni....

sebab buku mahal, dia takut aku lipat lipat so dia belikan aku penanda lagi, tapi bukan sembarangan tau... yg ukir ukir dan warna coklat, warna kegemaran aku.... suka jugak!!!

dan yg ni paling lama aku idam..masa tengok Puteri Gunung Ledang the theatre dulu...masa tu dalam bentuk buku..jadi dia bagi...lagi macam monyet aku lompat!!! sukaaaaa!!!!

Wah... kembang kempis aku terima hadiah hadiah suprise tu, cuma sayangnya satu darinya aku dah tahu sebab tak sengaja... (kembang kempis?? takder maknanya... macam monyet terlompat lompat) Besarnya penghargaan Shah pada aku... semua menda tu lama dulu aku bagitahu dia tapi taklah cakap aku mintak cuma suka jer... tup tup dapat...!!!

perasa sambal yg aku suka

perasa classified chicken yg aku suka jugak...memang sedap...domino tau!!

Dan sebagai lunchnya aku dibelanja dengan pizza dan teh cina. Best!!!

No comments: