13 December 2007

KEJUTAN DEMI KEJUTAN DEMI KEJUTAN

Ptg slps terima hadiah2 yg tadi tu, Shah sekali lagi buat kejutan dgn hadiah2 yg lain. Satu dairi utk tahun baru yg diletakkan di almari TV (hampir aku beli yg sama) & kemudiannya di kamar studi sebuah planner yg juga hampir hampir aku beli utk tahun baru nanti.

Tak habis kat situ, bila aku masuk bilik tidur, yg ni mmg aku terkejut katak bila lihat ada seekor beruang karpet atas katil aku tertonggok terbeliak... apa lagi terlompat lompat lah aku macam monyet kena belacan... heppi nya aku... terus aku bagi nama dia Fernando Jose Altamirano DeCastillo atau Fern jer (macam jenama susu)

Lewat ptg tu kami keluar makan malam, yg ni memang aku dah tau dia bawak ke Seoul (banyak gambar menarik kat blog Shah) kat sebelah menara TM tu dan kami makan steamboat plus barbeque. Ini pun kira hadiah jugak.

Utk mengelakkan aku melompat2 lagi mcm monyet masa tgh makan, 2 lagi hadiah diberikan kat dlm keta lps mkn, 2 botol perfume satu kecik seinci besar satu lagi kurus panjang 12 inci.

Wah... terkedu tak terkira aku, lom pernah aku diberikan hadiah ber peringkat2 macam ni, aku macam hilang akal nak membalas cakap, walhal mulut boleh tahan nuklearnya.

Lepas tu kami ke Garden tengok wayang cerita 'I Am Legend'. Kalau aku tahulah ini cerita seram, mampus aku tanak tengok, tapi sebab org belanja utk besday, aku ikutlah...

macam biasa, aku seronok sangat berada dalam kumpulan teddy bear teddy bear ni...

Dan finally (for today) bila balik ke rumah dan melepasi tengah malam, satu lagi hadiah aku dapat, sekeping kad ucapan dan juga klip hands free utk hp aku. Memang dia selalu bising tengok handsfree aku berjela-jela dlm keta.

Jadi sehingga sekarang aku tak daya nak kira hadiah yg dia dah bagi... maybe korang patut guna cara ni nak bagi kejutan demi kejutan demi kejutan.... tapi aku memang happy ya amat!!!

No comments: