11 December 2007

DEMAM MAKIN HEAVY

Aduh.. pagi ni ok jer..jadi aku main-main ngan Mira kat balkon. Rancangan Shah dan aku nak ke EPF Jln Gasing tapi tutup sebab Selangor cuti (ampun Tuanku, baru hari nilah patik tahu besday Tuanku dekat ngan besday patik...selang 3 hari jer). Jadi kami ke KL jln Raja Laut. Naik lrt yg penuh sesak juga sebab yg sama- Selangor cuti.

Mira dah wilayah kekuasannnya....!!!!

kat lrt nampak budak berkhatan...ihsan dari DBKL wat ramai ramai kat sini... hehehehehe teringat anak TT...anak ko dah ok kan TT??? Abang bila nak potong KakRed...??

Sampai kat EPF manusia pun ramai bonar, rata-rata pakai baju biasa...hmmmm tu kerja Selangor lah tu... tapi takleh tunjuk kat sini....sensor..pasal duit kan??

Lepas tu kami ke SOGO untuk beli sesuatu dan pastinya SOGO juga berhias untuk menyambut Hari Natal pada 25hb Dis nanti, yg pastinya walau itu untuk penganut Kristian, yg paling banyak shopping ialah org Melayu... tak kisah lahkan! Just amik kesempatan orang raya kita dapat murah. Jadilah pengguna bijak!!

By now tubuh aku dan mula mengeluarkan aura panas yg meletihkan. Bila balik umah aku takleh tahan, terus tido. Bangun untuk ke gym jer. Tu pun memang terus panas, tak larat betul. Panadol dah banyak telan tapi tak jalan. Any idea??

Sekarang ni badan aku panas benor, takut demam panas jer. Dan berita yg baru diterima, Si Heri pun demam kuat jugak. Korang jaga-jaga lah anak anak korang. Sedang Beruang lagi demam lagilah diorang. Ni takder masa nak mandi mandi hujan macam cerita Mukhsin yer MIM dan Tijah, tak kira berapa pun awak suka kan lagu keroncong tu.

Aku tido dulu yer.... tak sihat....

Selamat malam semua.

No comments: