14 December 2007

ON THE SPECIAL DAY... MY BESDAY!!!

Shah: "Happy Birthday!! Sit tight, no questions asked and just follow me"

Aku: "Roger!!"

Korang tau aku ke mana?? Tadaaaaaaaa... dunia baru karakoe di Pavillion (Red Box jugak) tapi tempat dia, halamak!! punyalah cantikkk, merah segala... memang warna ko Kak Red oiii. Aku terkezut!! Berjam-jam aku melalak berdua jer kat sana, balik sebelum matahari tergelincir!!

Siap dgn makanan yg best ya amat... sebab aku takleh tanya harga so tak tahu ler harga tapi jeling jeling nampak jugak RM18++, wahhh... ini sudah lebih murah dari Sogo punya.

Habis berseronok kat Pavillion, beberapa hadiah lagi aku terima, takleh tunjuk skrg. Gerak lagi... ke mana yer?? Yaaaa..... ke Mines Wonderland tempat yg biasanya jem yang azab sgt. Ni kira hadiah yg ke berapa tak tahu... aku diundang ke Mines Theme Park dan utk berehat kami check in kat Palace Beach Resort and Spa (beach?? bolehla kan!!). Aku kembali ke alam kanak-kanak.

pose masa check in

Alahai seronoknya diaaaa!!! terlompat-lompat macam monyet!!

gi melawat rimau siberia yg putih tu! besar gak rimau ni, ingatkan beruang jer besar !!

Naik kolek di sungai kecik dlm Mines...hmmm misteri tempat tu..seram gak!!!

rumah salji kat sana, sedih tengok sedara aku...beruang air beku dah pun kena beku!!!

tengok tarian sarawak..yg aku kagum muziknya yg begitu rancak...aku yg montel ni pun ikut terkinja-kinja dengarnya..best!!..aku seronok sangat!!

ada jugak pameran patung terra cota, eh real lah, diorang bawak dari Tanah Besar China, aku ingat diaorang pahat sendiri belakang umah.... taklah!!!

kat tepi tasik aku jumpa lagi sorang sedara..busy benor dia mancing..tak layan pakcik dia ni datang...lerrr dah keras ropanya!!! anak derhakalah tuh!!

habis kat theme park kami ingat nak ke bowling, tapi penuh ya amat, yg menunggu jer penuh dua A4!! so cemana...mula mula pose patut patut, lepas tu balik bilik, sesuai !!

Cantik juga Mines Theme Park waktu malam...kan??

macam biasa..last aku kena pose beku kat mana-mana sebagai trade mark...boleh?!!

Balik semula ke umah besok. Petangnya aku and the gang akan ke PD, sambut pulak kat sana sekali ngan besday Heri...

(p/s: semua gambar adalah ihsan dari kamera Shah..cantikkan dia amik??)

No comments: