30 December 2007

OJAN TERIMA HADIAH...DI BENTONG!!

Pepagi benor diorang dah sms aku beritahu dah sampai Temerloh. Aku baru jer bangun tido.

majlis penyampaian hadiah kat kedai makan... macam menang bola pulak!!!

Hadiah Ojan kena sampai 'byhand' kat Bentong. Why Bentong?...sebab aku anggap Bentong ni pertengahan jln antara KL dan Jerantut... kira adil lah. Dari hilang kalau hantar by poslaju biar mengalah sikit.

Ojan dan rombongannya...bapaknya, abangnya Yus dan adiknya Shikin...

Sejam setengah aku sampai Bentong, Ojan serombongan sesat sebab ikut jalan lama. Aku dah makan dah apa bagai barulah diaorang sampai kat Medan Selera Kampung Baru, Bentong. Kat sini takder apa apa special untuk di klik klik kan jadi hanya ada gamba Ojan dengan handphone barunya, hp lama mana?? Awal awal dah kena sambar ngan kakak Ojan.


"Apalah... mintak handphone, mintaklah myvi sebijik baru puashati" Yus (dalam hati!!)

"Hotak ko Yus!!" Pak Itam (pun dalam hati!!)

"SPM dapat apa Pak Itam?" Ojan.

"11A baru ada hadiah. Takleh kurang. Laptop sebijik!!!" Pak Itam.

Aduh kalau dia dapatlah...muklisin lah aku....!!!

No comments: